BLOG

Dlaczego Twoja oferta wygląda nieprofesjonalnie?

Jeśli jesteś Wirtualną Asystentką, freelancerką lub po prostu oferujesz swoim klientom przeróżne usługi, zapewne zdarzyło Ci się wysyłać tak zwane oferty. Propozycje wykonania określonych zadań, w zamian za określone wynagrodzenie. Pytanie tylko, czy Twoja oferta...

10 rzeczy, które możesz zrobić dla swojego biznesu w godzinę

Jeśli tak jak ja, jesteś właścicielem firmy, prowadzisz blog, pracujesz jako Wirtualna Asystentka, to prawdopodobnie masz wrażenie, że czas przecieka Ci między palcami. O metodzie małych kroków dowiedziałam się u Eweliny, która bardzo często "promuję" pracę w 5-15...

Jak wybrać WA, która przyniesie korzyści Twojej firmie?

Zadaj sobie pytanie, czy i jakiej potrzebujesz pomocy. Zastanów się, czy aby na pewno potrzebujesz Wirtualnej Asystentki. Na wstępie spisz sobie obowiązki, jakimi miałaby się zajmować. Zrozumienie i określenie ogólnej roli i obowiązków, które pełni Wirtualna...

Zapanuj nad swoim czasem — metoda calendar blocking

Pracując jako Wirtualna Asystentka, z pewnością mierzysz się z naprawdę dużą ilością zadań do zrealizowania. Często zadania te podzielone są dodatkowo na różnych klientów, musisz pamiętać o terminach, a przede wszystkim sprawnie...

Asana – program do zarządzania projektami Twojego Klienta

Istnieje wiele narzędzi do zarządzania czasem i zadaniami na rynku. Znajdą się zwolennicy papierowej wersji, która rzekomo „zawsze się sprawdza”, ale już od jakiegoś czasu możemy cieszyć się świetnymi narzędziami online, które przy większej ilości zadań, potrafią...

Jak Wirtualna Asystentka może zdobyć klientów przez Grupy na Facebooku?

Grupy na Facebooku cieszą się coraz większym zainteresowaniem osób związanych z marketingiem, biznesem oraz zawodem Wirtualnej Asystentki. Są świetnym nośnikiem kampanii i wsparciem dla Fanpage'a. Wysokie zaangażowanie użytkowników wymaga wiele pracy administratorów,...

Praca zdalna – 5 wskazówek, jak działać efektywnie

Praca zdalna wydaje się spełnieniem marzeń, a przynajmniej często słyszę to z ust osób, które nigdy tak nie pracowały. Kto by nie chciał mieć swojego centrum dowodzenia w zaciszu własnego domu, z wygodną kanapą, kocykiem, kubkiem herbaty i możliwością bezpardonowego...

Spójny wizerunek Twojej marki przyciąga do Ciebie klientów — opowiem Ci dlaczego.

Wizerunek marki to sposób, w jaki widzą Cię klienci, pracownicy, czy partnerzy biznesowi. To nie tylko skojarzenia wizualne, ale także odczucia i oczekiwania wobec tego, jak pracujesz. Marka to nasza koncepcja, którą powinniśmy utrwalać w świadomości naszych...

Twoje USP jako WA, czyli pokaż klientowi, co cię wyróżnia

Zawód Wirtualnej Asystentki przeżywa właśnie wielki rozkwit i osób chętnych do rozwoju w tym kierunku nie brakuje. Jednak to, co wydaje się tak proste – bo w końcu to "tylko" usługi asystenckie, co może w tym być trudnego, klient zawsze się znajdzie – no cóż,...
Dlaczego Twoja oferta wygląda nieprofesjonalnie?

Dlaczego Twoja oferta wygląda nieprofesjonalnie?

Jeśli jesteś Wirtualną Asystentką, freelancerką lub po prostu oferujesz swoim klientom przeróżne usługi, zapewne zdarzyło Ci się wysyłać tak zwane oferty. Propozycje wykonania określonych zadań, w zamian za określone wynagrodzenie. Pytanie tylko, czy Twoja oferta...

Pozostańmy w kontakcie!

Zapisz się na listę mailingową Brand Girls i otrzymuj od nas kreatywne wskazówki dla Twojego biznesu i darmowe produkty wspierające Twoją markę – prosto na skrzynkę e-mail!