LIVE "Twoje USP jako WA, czyli pokaż klientowi co Cię wyróżnia" w grupie ZOSTAŃ SPECKĄ 5.09 godzina 20:00 --->> [ PRZEGAPIŁAŚ? POBIERZ NOTATKĘ WIZUALNĄ! ]
Jak Wirtualna Asystentka może zdobyć klientów przez Grupy na Facebooku?

Jak Wirtualna Asystentka może zdobyć klientów przez Grupy na Facebooku?

Grupy na Facebooku cieszą się coraz większym zainteresowaniem osób związanych z marketingiem, biznesem oraz zawodem Wirtualnej Asystentki. Są świetnym nośnikiem kampanii i wsparciem dla Fanpage’a. Wysokie zaangażowanie użytkowników wymaga wiele pracy administratorów, lecz z porad zawartych w postach i komentarzach może skorzystać niemalże każda osoba. To świetne miejsce także dla wirtualnych asystentek? 

Poznaj swoją grupę docelową

Pewnie czytasz to zdanie, na co drugim blogu, stronie www czy social mediach. ALE TO NAPRAWDĘ WAŻNE! Musisz mieć wyraźny obraz w głowie, komu chcesz oferować swoje usługi, z jakimi osobami Ty chcesz współpracować oraz jak wygląda Twój idealny Klient.
Miej to z tyłu głowy, kiedy komunikujesz się w grupach i innych mediach społecznościowych.

Znajdź grupę na facebooku 

Jak już określiłaś swojego Idealnego Klienta, czas znaleźć grupę na Facebooku, która pomoże Ci go zdobyć! Przeszukaj je, zobacz jakie pytania zadają ich członkowie. Jeśli znasz odpowiedź, napisz merytoryczny komentarz i daj się poznać jako ekspert! 

Zacznij się angażować

Czas start! Najważniejszą rzeczą, której powinnaś unikać to spamowanie swoją ofertą i produktami – zrób to z głową, jeśli regulamin grupy na to pozwala. Bardziej bezpiecznym sposobem na „autopromocję” są:

1) Dobra zabawa i fajna rozmowa 

Pokaż swoje kulisy pracy, spytaj o opinię na luźny temat. Nie zaczynaj od „Dziś promocja – 30% na usługi WA. Zapraszam”. Wrzuć mema, grafikę lub skomentuj fajny post!

2) Opublikuj post zapoznawczy 

Możesz wrzucić swoje zdjęcie z opisem lub opublikować krótkie wideo, w którym opowiadasz o swojej marce, usługach i przede wszystkim o samej sobie – pokaż swój charakter, osobowość i styl mówienia, zdradź kilka prywatnych informacji np. skąd pochodzisz, co robisz w wolnym czasie. Pamiętaj o dobrym oświetleniu, jakości dźwięku i uśmiechu na twarzy!

3) Zapytaj członków o opinię

Zapytaj w grupie o opinię np. na temat Twojego logo, spytaj, z których usług najchętniej by skorzystali, zapytaj, czy brakuje im czegoś w Twojej ofercie, pokaż swoje social media, zaproś na stronę internetową i poproś o krótkie rady, co mogłabyś poprawić. Pamiętaj jednak — publikuj posty zgodnie z regulaminem danej grupy. 

4) Komentuj posty, dołączaj do dyskusji!

Angażując się w dyskusję z innymi członkami grupy, pokazujesz zakres swojej wiedzy. Praw komplementy, jeśli coś Ci się podoba. Komentuj słowami wsparcia i zachęty, nie siej niepotrzebnego fermentu i nie angażuj się w posty „hateujące” – to naprawdę nic nie wnosi. Pokaż, że jesteś ekspertem! Niech ludzie Cię zauważają i zapamiętują — w odpowiednim momencie, na pewno wrócą do Ciebie i zostaną na dłużej. 

Podsumowanie

Nie bój się! Znajdź odpowiednią grupę, poznaj ludzi, daj poznać siebie, nawiąż nowe znajomości i pokaż, co potrafisz. W ten sposób na pewno zdobędziesz klientów, znajome i merytoryczne wsparcie, które dla Ci kopa do działania. Baw się dobrze i angażuj w społeczność, którą razem tworzycie.


Grupa Brand Girls – kobiece marki online

Jako dwie doświadczone Wirtualne Asystentki tworzymy grupę Brand Girls — miejsce przyjazne początkującym WA, gdzie mogą otrzymać wsparcie i porady dotyczące ich działań oraz nauczyć się podstaw i określić swoją unikalną cechę i umiejętność, która wyróżni je na rynku. Kreujemy, wspieramy i tworzymy podstawy do dalszego rozwoju kobiecych biznesów. Pragniemy stworzyć miejsce, w którym każda z dziewczyn znajdzie swoje miejsce i dziedzinę rozwoju, którą może rozwijać. Chcemy też widzieć, że dzięki wsparciu WA, kobiece marki rozwijają się jeszcze bardziej i prężniej.

Dodaj komentarz

Close Menu